زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

من هم یک مادرم

1392/2/11 2:44
نویسنده : مامان لیلی
246 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

من وزهرای کوچکم این شعر رو تقدیم می کنیم به مامانی(مامان خودم)و مامان جون(مامان بابا هادی)

کودکم در اغوش و با لمس وجود نازنینش سجده شکر به جا می اورم به خاطر این مقام والایی که  نصیبم شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)