زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

اولین بهار با بهار کوچکمان

1392/3/16 17:00
نویسنده : مامان لیلی
322 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خوشکلم سلام

این اولین پست توی اولین بهار زندگیته

زهرا خوشکل ما بهار امسال رو در کنار خانواده پدر ومادر سپری کرد و شیطونی هاش از همون روز اولی که رفتیم شروع شد

زهرا کوچولو روزهای خیلی خوبی رو در کنار بقیه گذروند در ادامه کلی عکس از زهرا کوچولو خواهیم دید

 

 

این سفره هفت سین ماست که عمه جونام خونه باباجون محمود انداختن

اینم که منم با سفره هفت سین عکس یادگاری انداختم

 

این عکس هم من وپسر عمه جان هستیم دو تاییمون می خوایم حمله کنیم به بشقاب

اینام که به قول مامان بدون شرحه

اینم هندونه منه که هرچی می خورم تموم نمیشه

 

بگل بابامم خوووووووووووو

اینجا انقد خوابم میومد هی مامان تل رو سرم رو بالا پایین می کرد منم مثل دخترای خوب خوابیده بودم

اینم از هنر نمایی های منه

 

ا

اینم من وطاها وامیر علی و نازنین (البته نازنین پشت به تصویره)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

این عکسا هم گزارش تصویری از من تو باغ بابا بزرگ

 

اینجا هم خوب بودا اما من حال نداشتممممممممممممم

 

بریییییییییییییییییییییییییم دیگههههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیررضا
11 اردیبهشت 92 10:31
ای جان ماشاءالله به زهرا چقدر بزرگ شده و خوشگل و خانم شده . چقدر تغییر کرده


مرسی مامان امیر رضا اما شرمنده
من شما رو به جا نمیارم