زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

پروسه خواب بعد از ظهر زهرا

1391/12/1 16:28
نویسنده : مامان لیلی
332 بازدید
اشتراک گذاری

من همیشه بعد از ظهر با مامان کلی بازی می کنم اما نمی دونم چی میشه یهو قاطی می کنم و خوابم میگیره مامانم اینو میدونه برام شیر اماده می کنه ومیزاره اخه  من وقتی قاطی می کنم شیر مامانم رو نمی خورم

همچین دختری هستیم ماااااااااااااااااا

مامان امروز از حرکاتم عکس گرفته که در ادامه می بینید

وقتی سر حالم وبازی می کنم

 

اینجا دیگه کم کم خوابم گرفته

من به مامانم دارم میگم من حال ندارم گوش نمی کنه

می دونه من قاطی ام باز عکس می گیره

فکر کنم مامان دلش سوخت چون برام شیر اورد

 

مامانم داره میگه ای کولی منم میگو چکار کنم خوووووووووو

و در پایان من  خودم رو به یه خواب شیرین دعوت کردم..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maman ghazali
2 اسفند 91 10:23
الهی عمه فدات شه
ای دورت بگردم
چقد ماه و خانوم شدی خوجملم
ماشالله ماشالله هزار ماشالله
آخ اینقده دلم میخواد الان پیشم بودی میگرفتمت بغل فشارت میدادم که جیغت در آد
لیلی جونم یه اسفند واسه گل دخملی دود کن
دوستون دارم خیلی زیاد


چشماتون خوشل میبینه عمه جونم
منم دوست دارم دلمم براتون تنگ شده بوووووووووووس
عمه کوچیکه
2 اسفند 91 16:21
فدای شیرخولدنت بلما نفس منی عمه جون زود بیا شیراز شیر خوردنو به علی ما هم یاد بده هرکاریش میکنم شیر نمیخوره عمه بزرگه راست میگه اسفند فراموش نشه