زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

این پست فقط عکس

1391/12/1 14:15
نویسنده : مامان لیلی
398 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته می خوام عکساتو  بزارم اما وقت نمیکنم گلم

اینم چند تا عکس از گل دخترم

مزاحم نشین دارم فکر می کنم

 

 

 

یعنی اونجا چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

زهرا گلی با ماشینش (البته چون به سن قانونی نرسیدم مامانم اجازه حرکت بهم نمیده)

 

 

 

 

 

از دست مامان میبیند تو رو خدااااااااااااااااا

خودمونیم منم خوشم میاد

 

 

 

حالا ببینم این چه مزه ای میدهخوشمزه

 

 

اهان گیرش اوردمخوشمزه

 

 

 

 

 

 

دارم تلویزیون میبینم وووووووووووووووووووو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطی
1 اسفند 91 18:39
وای خدا خدا خدا تو چقد نازی این مامان جونت چرا درک نمیکنه من دلم برات یه ذره شدهههههههههههههه
maman ghazali
2 اسفند 91 10:32
الهی عمه حمیده فدات شه چه قده تو ماه شدی و خانوم مامانی یادت نره هاحتمی واسه ناز گلی اسفند دود کن الهی قربونت برم من نازِ من وای لیلی اینقده ماچش کردم،محمد طه چشاش گرد شده همچین با تعجب نیگام میکنه =)) الان داره با خودش میگه مامانم پاک خل شده =))))
عمه کوچیکه
2 اسفند 91 16:16
چه خولدنی شدی عمه گلی قوبون تلفیزیون نیگا کردنت برم من دلم برات یه ریزه شده ایشالا زود زود ببینیمت علی داره میگه بوس بوس یه پا خانم شدی