زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

سفر به مشهد

1391/11/20 15:41
نویسنده : مامان لیلی
181 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا گلی بعد از دو ماه تاخیر اومده می خواد از سفر مشهدش بگه:

هفته گذشته من ومامان وبابام ودایی وزندایی و دایی علی و پدر جون ومامانی رفتیم مشهد

خیلی خوش گذشت ومن دختر خوبی بودم مامانی رو اذیت نکردم

به مامانم می گم عکسای مشهدمون رو برام بذاره تو وبلاگم تا دوستام هم ببینن

راستی یه دوست هم پیدا کردم

خلاصه که رفتم اونجا و برا همه دعا کردم انشالله که خودمم هم خوب بشم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سانی مامی شادیسا
15 بهمن 91 23:44
انشاله که زودی خوب میشی خاله جون بوووووووووووووووووووووووووووس
نازنین فاطمه
22 بهمن 91 17:55
سلام زهراجونی
زیارتت قبول
مارو دعا کردی دیگه..
خوب شد بالاخره آپدیت کردی.. داشتم ازت ناامید میشدم
کی میای خونمون؟
منتظرما!
سربزن.. خوشحال میشم..
به امید دیدار



سلام دوست خوبم
با بابام صحبت کردم قراره منو بیاره خونتون اما نمی دونم چرا انقد امروز فردا می کنه اما حتما قبل از سال 92 میام خونتون
بووووووووووووووس