زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

یک روز خوب با زهرا

1391/8/23 16:03
نویسنده : مامان لیلی
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان خوبی خانومم

مامانی شما این روزا خیلی خوب و خانوم شدی و من بابایی دوست داریم شما رو قورت بدیم

بابایی رو خیلی دوست داری بغل اون ارومی و براش می خندی آخه بابایی همیشه باهات بازی می کنه و تو هم خوب خودتو تو دل بابایی جا کردی

چای شیرین من دوست دارم

این عکس های  رو  که می ذارم چند روز پیش انداختیم شما 65 روزه هستی

اینجا شما از حموم اومدی بیرون وخیلی هم سرحالی داری برا ما می خندی

 

 

دیگه خوابت گرفته بود وحوصله نداشتی

 

 

اینجا شما خوابیدی

 

گذاشتمت تو تختت وقتی بیدار شدی با عروسکات بازی می کردی وذوق می کردی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه کوچیکه
23 آبان 91 20:22
الهی قربونش برم چه توپولو شده عشق من
ماشالا چه موهای پر پشتی داره جوجو خانم

امیرعلی ما که کچل کچله

بلا خانم چه لباس خوشملیم پوشیده صورتی خاکستری
از طرف من حسابی ببوسینش


مرسی عمه جونی
شما هم امیر علی رو ببوس
نازنین فاطمه
10 آذر 91 3:59
سلام زهرا جونی خوبی ممنون از اینکه بهم سر زدی خیلی دوس دارم زودتر ببینمت الان احتمالا رفتی شیراز خوش بگذره منتظرتم که زودتر بیای خونمون با هم بازی کنیم مامان و بابا رو اذیت نکنیا!!!
نازنین فاطمه
7 دی 91 19:13
سلام زهرا خانومی خوبی؟ چرا وبلاگتو آپ نمیکنی؟! شنیدم از مسافرت برگشتی.. خوش گذشت؟ لینکت کردما.. منتظرم ببینمت خداحافظ دوست من
مامان چند تا فرشته
22 دی 91 2:01
ماشاالله دیگه داره خانم میشه