زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

37 هفته شدی دخملی

1392/3/16 17:06
نویسنده : مامان لیلی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترک خوشلم

مامان جون دیگه کم کم داری خودتو آماده می کنی بیای تو بغلم دخترکم

نمی دونی چه حسی دارم عسل مامان

هفته پیش که رفتم دکتر (با اجازه دکترت رو عوض کردم) گفتند ممکته شما یه کوچولو عجله داشته باشی

البته مامان جون اگه مثل پسر عمه ات باشی  که یه خرده منو می زاری تو ابنمک

اخه امیر علی خان عمه ملیحه هم یه کوچولو نازش زیاد بود..........

خلاصه اینکه جوم برات بگه از وقتی رفتم دکتر یه خرده کار وتلاشم زیاد شده (دکتر گفت بگیر بخوابچشمک)

اخه دخترکم می خواد بیاد،جون دلم می خوادبیاد مگه میشه بخوابم.....

راستی دخترم اخرین عکس وفیلمت تو شکم مامانی هم رویت شد با بابایی رفتیم، اون سری که برا اولین بار می دیدمت بیشتر طولش داد و برام کلی از تو گفت.........

الان یه کوشولو صورت خوشلتو و دستای کوشولو که برده بودی سمت دهن کوشولوت دیدیم

وزنت هم خوب بود مامانی شماسه کیلو و50 گرم بودی مامانی خاله های سایت مگن پوپولی هستی

انشالله سالم باشی مامان جونم راستی یه چیزییییییی

دکتر سونو گفت مماخ زهرا خانوم شبیه باباشه ههههههههههههه

فکر کن مامان دماخ بابا که گنده است که

حداقل مثل دماخ عمه باشه خوشل میشییییییی

شوخی می کنم مامانی تو جیگر منی

دوست دارم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)