زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

نهمین ماهگرد

1392/3/16 17:38
نویسنده : مامان لیلی
303 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سلام

امروز شما نه ماهگی رو تمام کردی و وارد دهمین ماه زندگیت شدی

عزیزم تو این نه ماه که تو اومدی زندگی ما روز به روز شیرین تر میشه

دیروز بابایی داره باهات بازی می کنه و به قول خودش می خوردت تو هم ذوق می کنی بابا می گه :وای انگار دارم عسل می خورم چه قد شیرین این دخمل

خلاصه که روز به روز خودتو عزیز تر می کنی مهربونم

امروز گذاشتمت تو قسمت پایین تخت وپارکت و عروسکاتو گذاشتم دور وبرت کلی وقت باهاشون بازی کردی،برا اولین بار دستت رو گذاشتم لبه تخت وخودت بدون اینکه من بگیرمت دستت رو گرفتی برا یکی دو دقیق خودتو نگه داشتی و ایستاده بودی. فدات بشم مامانی من

زهرای خوشکلم مامان خیلی دوست داره

از غذا خوردنت بگم که هر چی برات درست میکنم  به جز غذاهای شیرین مثل خرما و حلوای خوشمزه ای که از خاله مرمر یاد گرفتم رو دوست نداری

اما هرچی که ترش باشه می خوری

عاشق هندونه ای اما زیاد نمیشه خورد چون شما دل درد می شی

موز هم خیلی دوست داری

خلاصه که از هر چی می خوری اما نه اونقد زیاد، نوش جونت مامانی من

حالا چند تا عکس از بازی امروزت می زارم خانوم طلا

 

زهرا و اسباب بازیاش

 

 

 

اینجا زهرا خودش محکم گرفته بود و سعی می کرد نیافته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)