زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

دختر با حیا

1392/3/16 17:05
نویسنده : مامان لیلی
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

مامانی من، من دیروز رفتم دکتر اما هرچه سعی کردیم نتونستیم دوباره جنسیت شما رو ببینیم،گلبرگ جون گفتن از بس شما با حیایی فدات بشم.مامان انقد تکون می خوردی دکتر می گفت با هر پیچ ما دختر خانومت هم می پیچه،الهی مادر فدای دستای مشت کردت بشه که دلم می خواست قورتت بدم اونجا،البته قورتت که دادم.چشمک

حالا مامانی دچار تردید شده، نی دونه شی کال کنه؟ بقیه خریدات رو چطوری انجام بده؟ مادر جون قرار شده بعد کنکور دایی بیاد،راستی برا دایی علی هم دعا کن تا رتبه اش خوب بشه بیاد همین جا پش خودمون.

خلاصه که گل مامان،ذهن مامان لی لی یه خرده مشغول شده برا خرید،البته کاریش هم نمیشه کرد پس بی خیالش میشیم وتوکل بر خدا می کنیم.

راستی امروز مامانی سوراخ سوراخ شد کلی ازم خون گرفتن بعدم که آمپول رگام زدم

الته خودت که می دونی مامانی قویه!!!!

دخترکم نی نی عمه ملیحه قراره تا دو هفنه دیگه به دنیا بیاد برا  اونم خیلی دعا کن گلی

دوست دارم عزیزکم

بووووووووووووووووس بوووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)