زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

روشنی خونه ما زهرا خانوم

مشکل زهرا گلی

1391/8/6 16:04
نویسنده : مامان لیلی
269 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من سلام

فدات بشه مادر ،از هفته پیش که نا ارومتر شه بودی باید حدس می زدم مشکلی داری که نا ارومی می کنی الهی مادر به فدات،من فکر می کردم یه نفخ ساده است اما حالا می بینم نه به مشکل دیگه هست

2 روزه که خیلی ارومتر شدی مامانی شبها رو راحت تر می خوابی فقط برا شیر خوردن بیدار می شی الهی من فدات بشم مامان

دو روزه که مظلوم شدی حتی گریه هاتم آرومه نه تب دارب ونه بیقراری می کنی اما ....

دکترت که خیلی طبیعی برخورد کرد اما من نگرانم

نگران از اینکه کوتاهی کرده باشم برایت دلبندم

مامان خیلی دوست داره وبابا همیشه بی قرارته............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیــرعلے
7 آبان 91 15:46
سلــام دخمـل دایی خوفی؟ دخمــل دایی ماشــالا خوشملیــا ببخشــید دیــر بهتــ سر زدمـ تـولدتـ مبــالک